Aby výuka plnila požadavky na aktuální pojetí a kvalitu vzdělávání, učíme se v prvním ročníku nejen číst, psát a počítat v oboru čísel do 20.
Dalším důležitým úkolem je individuální osobnostní rozvoj žáků. Ke splnění tohoto dlouhodobého úkolu používáme v 1.A metody formativního hodnocení. Vyučující společně s žáky zjišťuje jejich aktuální úroveň a pomáhá jim dosáhnout dalších cílů. Pokud žáci znají svůj výukový cíl a kritéria k jeho naplnění, stává se jejich činnost smysluplnější a dokáží se tak lépe hodnotit. Blížící se vysvědčení tedy nebude pro prvňáčky překvapením, ale reálným ohodnocením jejich celoroční práce, které odpovídá jejich vlastnímu sebehodnocení.
Mgr. Monika Picková
Poslední ČLÁNKY ZŠ
» | Povolání DNES |
» | Odpadků se nebojíme DNES |
» | Výlet do Pardubic DNES |
» | Po stopách českých obrozenců 16.04.2024 |
» | Ukliďme Česko 15.04.2024 |
» | Cesta do pravěku 15.04.2024 |
» | Hry v přírodě 15.04.2024 |
» | Přání seniorům 15.04.2024 |
» | Koncert pro prvňáčky 11.04.2024 |
» | Animace není legrace 11.04.2024 |