08.05.2019Mgr. Monika PickováPřečteno: 1564x

Formativní hodnocení ve výuce

Aby výuka plnila požadavky na aktuální pojetí a kvalitu vzdělávání, učíme se v prvním ročníku nejen číst, psát a počítat v oboru čísel do 20.

Dalším důležitým úkolem je individuální osobnostní rozvoj žáků. Ke splnění tohoto dlouhodobého úkolu používáme v 1.A metody formativního hodnocení. Vyučující společně s žáky zjišťuje jejich aktuální úroveň a pomáhá jim dosáhnout dalších cílů. Pokud žáci znají svůj výukový cíl a kritéria k jeho naplnění, stává se jejich činnost smysluplnější a dokáží se tak lépe hodnotit. Blížící se vysvědčení tedy nebude pro prvňáčky překvapením, ale reálným ohodnocením jejich celoroční práce, které odpovídá jejich vlastnímu sebehodnocení.

Mgr. Monika Picková

Poslední ČLÁNKY ZŠ

»Povolání
DNES
»Odpadků se nebojíme
DNES
»Výlet do Pardubic
DNES
»Po stopách českých obrozenců
16.04.2024
»Ukliďme Česko
15.04.2024
»Cesta do pravěku
15.04.2024
»Hry v přírodě
15.04.2024
»Přání seniorům
15.04.2024
»Koncert pro prvňáčky
11.04.2024
»Animace není legrace
11.04.2024