12.06.2023Mgr. Šebková Jana Přečteno: 182x

8.A na výletě u řeky Sázavy

Konečně jsme se dočkali! Sice zbývá ještě měsíc do konce školy, ale třídenní výlet v 8.A jsme si užívali už na konci května.

V neděli 28. 5. 2023 jsme se ráno sešli na vlakovém nádraží v Heřmanově Městci. Cesta byla opravdu náročná. Jízdu pěti vlaky a čtyři přestupy jsme zvládli na jedničku. V pořádku jsme dorazili na zastávku v Chřenovicích, odkud jsme se přemístili do areálu Garnataurus, kde jsme byli ubytováni v chatkách.

Program byl pestrý.

Hned první den jsme absolvovali túru do restaurace za Vlastějovicemi, kde jsme naplnili naše hladové žaludky a odpočinuli si u řeky Sázavy.

Druhý den jsme se stali „provazolezci“ a někteří z nás zkusili lézt po lanech na čtrnáct metrů vysokém lanovém parku. Odpoledne nás čekal výlet vlakem do města Zruč nad Sázavou.

Večer po tmě děvčata připravila pro kluky stezku odvahy v lese.

Poslední den byl trochu smutnější, protože všichni balili svá zavazadla. Po obědě jsme si opět užívali cestu pěti vlaky.

Bez problémů jsme 30. 5. 2023 dojeli zpět do Heřmanova Městec.

Moc jsme si výlet užili. Nikdo z nás na tento zážitek nikdy nezapomene!