Již tradiční listopadové akce
Na konci listopadu proběhly na naší škole dvě důležité akce, které by měly pomoci našim žákům 8. a 9. ročníků získat lepší představu o jejich dalším vzdělávacím směřování.
Burza středních škol
Ve středu 20. listopadu jsme hostili tradiční Burzu středních škol. Dvacet středních škol z našeho regionu zde představilo své studijní programy, vybavení a mimoškolní aktivity. Žáci měli jedinečnou příležitost zeptat se zástupců škol na vše, co je zajímá – od studijních oborů až po uplatnění absolventů.
Součástí akce byla také informativní schůzka s rodiči žáků 9. tříd, kde byl představen systém přijímacího řízení na střední školy.
Pro ty, kdo schůzku nestihli, jsou všechny důležité informace k dispozici v záložce Dokumenty > Přijímací řízení na SŠ na našem webu nebo přímo na stránkách www.prihlaskynastredni.cz.
Věřím, že Burza škol pomohla našim žákům i jejich rodičům v jejich rozhodování a poskytla inspiraci při výběru té správné školy.
Feedback od absolventů
V pátek 24. listopadu navázala na Burzu SŠ další inspirativní akce – setkání s našimi bývalými žáky, kteří nyní studují na různých středních školách. Tato beseda dala našim deváťákům možnost slyšet z první ruky o zkušenostech, které aktuální studenti středních škol získali při přechodu na střední, co je tam nejvíce překvapilo nebo jak vypadají jejich běžné školní dny.
Děkuji všem absolventům, kteří se podělili o své postřehy, a věřím, že tyto reálné příběhy pomohly našim deváťákům v jejich rozhodování.
Děkuji všem, kdo se na organizaci podíleli, i všem, kdo přišli a zapojili se!
Hana Dostálová
Poslední ČLÁNKY ZŠ
» | Konec školního roku 2024/2025 27.06.2025 |
» | PBIS slavnost 26.06.2025 |
» | Ferda žabák a “pochoďák” 26.06.2025 |
» | Sportovní dny 2. stupně 26.06.2025 |
» | Červen v ŠD 26.06.2025 |
» | Letní osvěžení ve školní družině 25.06.2025 |
» | Družinový výlet „Za tajemstvím prázdnin“ 25.06.2025 |
» | Chobotnice z ruliček ve školní družině 25.06.2025 |
» | Tajný výlet s přespáním 25.06.2025 |
» | Mediální seminář se loučí 25.06.2025 |