08.10.2023Mgr. Zelená KristýnaPřečteno: 583x
Kreativní reklamy na hodině angličtiny, aneb jak na rozvoj jazykových dovedností trochu jinak.
Sedmý ročník se v rámci anglického jazyka aktuálně zabývá slovní zásobou týkající se jídla, jídelníčku a přípravy pokrmů. Žáci se proto tomuto tématu věnovali i ve světě kreativity a komunikace. Jak jsme toho dosáhli? Vytvářením kreativních reklam na různé typy pokrmů, které si dané skupinky vylosovaly. Tato aktivita pomohla rozšířit slovní zásobu, ale také zdokonalit naše dovednosti v komunikaci. Každá skupina představila svůj pokrm s takovým zaujetím a vášní, že ostatní měli pocit, že by ho měli okamžitě ochutnat.
Tato zkušenost žákům ukázala, jak se může využít cizí jazyk jako mocný nástroj pro komunikaci a vyjádření svých nápadů. A kdo ví, možná jsme objevili budoucí marketéry a reklamní tvůrce ve světě reklamy na pokrmy!
Poslední ČLÁNKY ZŠ
» | Konec školního roku 2024/2025 27.06.2025 |
» | PBIS slavnost 26.06.2025 |
» | Ferda žabák a “pochoďák” 26.06.2025 |
» | Sportovní dny 2. stupně 26.06.2025 |
» | Červen v ŠD 26.06.2025 |
» | Letní osvěžení ve školní družině 25.06.2025 |
» | Družinový výlet „Za tajemstvím prázdnin“ 25.06.2025 |
» | Chobotnice z ruliček ve školní družině 25.06.2025 |
» | Tajný výlet s přespáním 25.06.2025 |
» | Mediální seminář se loučí 25.06.2025 |