Aby výuka plnila požadavky na aktuální pojetí a kvalitu vzdělávání, učíme se v prvním ročníku nejen číst, psát a počítat v oboru čísel do 20.
Dalším důležitým úkolem je individuální osobnostní rozvoj žáků. Ke splnění tohoto dlouhodobého úkolu používáme v 1.A metody formativního hodnocení. Vyučující společně s žáky zjišťuje jejich aktuální úroveň a pomáhá jim dosáhnout dalších cílů. Pokud žáci znají svůj výukový cíl a kritéria k jeho naplnění, stává se jejich činnost smysluplnější a dokáží se tak lépe hodnotit. Blížící se vysvědčení tedy nebude pro prvňáčky překvapením, ale reálným ohodnocením jejich celoroční práce, které odpovídá jejich vlastnímu sebehodnocení.
Mgr. Monika Picková
Poslední ČLÁNKY ZŠ
» | Pozvánka na vernisáž a výstavu 02.05.2025 |
» | Do pohádky 02.05.2025 |
» | Třídy 1.C a 1.D navštívily základní uměleckou školu 02.05.2025 |
» | Čarodějnické hrátky ve školní družině: Když se magie setká se smíchem! 02.05.2025 |
» | Žabák Ferda čaruje 02.05.2025 |
» | McDonald´s Cupu v kategorii A 01.05.2025 |
» | Poznávací zájezd do Vídně 29.04.2025 |
» | Tajemství vodních potvůrek 29.04.2025 |
» | Obrovský úspěch našich orientačních běžců !!! 29.04.2025 |
» | Milovníci deskových her, pozor! 29.04.2025 |