08.05.2019Mgr. Monika PickováPřečteno: 96x

Formativní hodnocení ve výuce

Aby výuka plnila požadavky na aktuální pojetí a kvalitu vzdělávání, učíme se v prvním ročníku nejen číst, psát a počítat v oboru čísel do 20.

Dalším důležitým úkolem je individuální osobnostní rozvoj žáků. Ke splnění tohoto dlouhodobého úkolu používáme v 1.A metody formativního hodnocení. Vyučující společně s žáky zjišťuje jejich aktuální úroveň a pomáhá jim dosáhnout dalších cílů. Pokud žáci znají svůj výukový cíl a kritéria k jeho naplnění, stává se jejich činnost smysluplnější a dokáží se tak lépe hodnotit. Blížící se vysvědčení tedy nebude pro prvňáčky překvapením, ale reálným ohodnocením jejich celoroční práce, které odpovídá jejich vlastnímu sebehodnocení.

Mgr. Monika Picková

Poslední ČLÁNKY ZŠ

»Krásné prázdniny
29.06.2019
»2. C Vysvědčení
29.06.2019
»Honba za indiánským pokladem
29.06.2019
»Soutěž
29.06.2019
»Dopravní soutěž - 4.A
27.06.2019
»Žijí s námi mezi námi
27.06.2019
»Poděkování na druhou❤️
20.06.2019
»Koncert
18.06.2019
»Pochodové cvičení
17.06.2019
»Den otců
13.06.2019