Aby výuka plnila požadavky na aktuální pojetí a kvalitu vzdělávání, učíme se v prvním ročníku nejen číst, psát a počítat v oboru čísel do 20.
Dalším důležitým úkolem je individuální osobnostní rozvoj žáků. Ke splnění tohoto dlouhodobého úkolu používáme v 1.A metody formativního hodnocení. Vyučující společně s žáky zjišťuje jejich aktuální úroveň a pomáhá jim dosáhnout dalších cílů. Pokud žáci znají svůj výukový cíl a kritéria k jeho naplnění, stává se jejich činnost smysluplnější a dokáží se tak lépe hodnotit. Blížící se vysvědčení tedy nebude pro prvňáčky překvapením, ale reálným ohodnocením jejich celoroční práce, které odpovídá jejich vlastnímu sebehodnocení.
Mgr. Monika Picková
Poslední ČLÁNKY ZŠ
» | PBIS slavnost 17.06.2025 |
» | Přípravná třída – škola v přírodě 17.06.2025 |
» | Výlet na zámek Nové Hrady 17.06.2025 |
» | Školní veletrh firmiček 17.06.2025 |
» | Dobrodružství na Seči 16.06.2025 |
» | Slavnost vyjmenovaných slov ve 3.B v pátek 13.6. 16.06.2025 |
» | Velký úspěch našich žákyň ve výtvarných soutěžích! 16.06.2025 |
» | S rytířem jsme prošli překrásnou Litomyšlí 16.06.2025 |
» | Pasování na čtenáře v prvních třídách 13.06.2025 |
» | Westíci na návštěvě v 1.B 13.06.2025 |