Informace o výuce ve školním roce 2024/2025
Počet tříd: 35 + přípravná třída
Výchovně vzdělávací program : Školní vzdělávací program pro základní vzdělávání ZŠ v Heřmanově Městci
V letošním školním roce pracují děti v těchto volitelných předmětech:
6. ročníky: čísel se nebojíme, mediální seminář, mladý technik, pohybové hry, příprava pokrmů, základy lidových řemesel,
7. ročníky: další cizí jazyk - německý, ruský,
8. ročníky: další cizí jazyk - německý, ruský,
9. ročníky: další cizí jazyk - anglický, německý, ruský,
Vedení školy
Ředitelka školy: Mgr. Jana Šindelářová, MBA
Zástupce ředitelky školy - zástupce statutárního orgánu: Mgr. Jiří Mach
Zástupkyně ředitelky: Mgr. Ivana Dvořáčková
Vedoucí vychovatelka ŠD: Bc. Miroslava Kynclová
Výchovný poradce: PaedDr. Libuše Moravcová
Kariérová poradkyně: Mgr. Hana Dostálová, Mgr. Monika Picková
Školní psycholožka: Mgr. Kristýna Zrůstová
Speciální pedagog: Mgr. Lada Vojáčková
Školní metodik prevence: Mgr. Alena Stránská
Koordinátor ŠVP: Mgr. Květa Levínská
Koordinátor EVVO: Mgr. Jana Šindelářová, MBA, Mgr. Jiří Mach
ICT koordinátor: Mgr. Miroslav Pivoňka, Mgr. Lenka Jirková
Ekonom a sekretářka: Ing. Lucie Poláková
Mzdová účetní: Bc. Ivana Loudová
Vedoucí školní jídelny: Eva Sedláčková
Vedoucí kuchařka: Martina Minaříková
Zvonění:
1. hodina 7,45 - 8,30
2. hodina 8,40 - 9,25
3. hodina 9,40 - 10,25
4. hodina 10,35 - 11,20
5. hodina 11,30 - 12,15
6. hodina 12,25 - 13,10
7. hodina 13,20 - 14,05
8. hodina 14,15 - 15,00
PBIS - Positive Behavior Intervention and Support
Ve školním roce 2023/2024 budeme intenzivně pracovat na zavádění systému PBIS do života školy. Systém PBIS znamená podporu pozitivního chování dětí a žáků a jeho cílem je nastavit podmínky a procesy ve škole tak, aby se účinně předcházelo problémovému chování žáků.
Společně jsme se shodli na hodnotách školy, kterými jsou bezpečí, respekt a zodpovědný růst. V letošním školním roce budeme nastavovat jasná očekávání, jak se ve škole chováme, nacvičovat vhodné chování a pravidelně ho upevňovat, definovat jednotné přístupy k určitým typům nevhodnému chování, sjednocovat rutinní postupy. Cílem by mělo být vytvoření bezpečného a předvídatelného prostředí, které je podmínkou kvalitního učení žáků.