Cesta do hlubin študákovy hlavy.
Myšlenkové mapy „vynalezl“ Tony Buzan v 60. letech 20. století a stal se jejich velkým propagátorem. K centrálnímu pojmu jsou v nich v logicky uspořádaných skupinách připojeny další pojmy, ideálně za použití barev a schématických obrázků. Myšlenková mapa slouží k lepšímu pochopení a zapamatování informací, a tím i zlepšuje naše učení. Učiteli navíc poskytuje skvělý nástroj, pomocí kterého může nahlédnout do žákovy hlavy a zjistit, jak o daném tématu žák přemýšlí. My jsme to tentokrát vyzkoušeli u starověkého Egypta a Velké francouzské revoluce. Ale myšlenkové mapy se hodí i mimo školu. Vy si pomocí nich můžete naplánovat dovolenou nebo sestavit svůj business plán.
Mgr. Monika Stránská
Poslední ČLÁNKY ZŠ
» | Poznávací zájezd do Vídně 29.04.2025 |
» | Tajemství vodních potvůrek 29.04.2025 |
» | Obrovský úspěch našich orientačních běžců !!! 29.04.2025 |
» | Milovníci deskových her, pozor! 29.04.2025 |
» | Den Země ve školní družině 28.04.2025 |
» | Týmové hry 28.04.2025 |
» | Ukliďme Česko 28.04.2025 |
» | Dopravní dobrodružství na hřišti - 5. a 6. oddělení 24.04.2025 |
» | Pozvánka na vernisáž a výstavu 23.04.2025 |
» | Velikonoční dobrodružství: Hon za vajíčky se školní družinou 22.04.2025 |