07.11.2016Jana ŠindelářováPřečteno: 1407x

Témata Ekoškoly ve výuce

V měsíci říjnu jsme zařadili témata Ekoškoly do výuky.

V loňském roce jsme se zapojili do mezinárodního programu Ekoškola. V letošním roce pokračujeme v plnění jednotlivých cílů Ekoškoly zařazením ekologických témat do výuky. Sjednocujícím tématem na měsíce říjen a listopad jsou „Odpady“. Žáci třetích a čtvrtých tříd se spřátelili s Tondou Flekáčem. Pomocí příběhu mloka skvrnitého se naučili zhodnotit vliv odpadu na život různých organismů. Vytvořili vlastní příběhy. Některé skupiny nakreslily příběh jako komiks. Výsledky jejich snažení si můžete prohlédnout na nástěnce ekoškoly.

Žáci 8.C vyhodnotili rozdíl mezi estetickým působením dvou různých podob krajiny, uvědomili si, jak vypadá krajina, v níž se cítí dobře, a které faktory to způsobují. Metodou volného psaní se vyjádřili k tématu „Jak vypadá krajina, v níž se cítím dobře?“ a následně ve skupinách formulovali důvody, proč se ve své krajině cítí dobře. Na závěr připraveného programu srovnávali krajinu s odpady a bez odpadů.

Poslední ČLÁNKY ZŠ

»Povolání
18.04.2024
»Odpadků se nebojíme
18.04.2024
»Výlet do Pardubic
18.04.2024
»Po stopách českých obrozenců
16.04.2024
»Ukliďme Česko
15.04.2024
»Cesta do pravěku
15.04.2024
»Hry v přírodě
15.04.2024
»Přání seniorům
15.04.2024
»Koncert pro prvňáčky
11.04.2024
»Animace není legrace
11.04.2024