V rámci osobnostního rozvoje žáků jsme se tentokrát věnovali konfliktům. Hodinu jsme zahájili aktivitou, při které bylo úkolem dětí nakreslit jednoduchý obrázek podle pokynů. I když všichni žáci slyšeli stejné zadání, výsledné obrázky byly dost odlišné. Potvrdili jsme si, že v běžném životě je to s nasloucháním podobné.
Hlavní náplní hodiny byla skupinová práce, při které žáci tvořili stromy představující určitý konflikt. Do koruny stromů zapisovali, co se s námi v takové situaci děje. Kořeny prozradily, co bylo příčinou problému. Ke kmeni žáci uváděli způsoby řešení, vlastní zkušenosti a rady.
Menší i větší problémy nás mohou v životě potkat na každém kroku, proto se učíme se s nimi vypořádat.
Mgr. Monika Picková
Poslední ČLÁNKY ZŠ
» | Konec školního roku 2024/2025 27.06.2025 |
» | Rozloučení se školním rokem ve školní družině 26.06.2025 |
» | PBIS slavnost 26.06.2025 |
» | Ferda žabák a “pochoďák” 26.06.2025 |
» | Sportovní dny 2. stupně 26.06.2025 |
» | Červen v ŠD 26.06.2025 |
» | Letní osvěžení ve školní družině 25.06.2025 |
» | Družinový výlet „Za tajemstvím prázdnin“ 25.06.2025 |
» | Chobotnice z ruliček ve školní družině 25.06.2025 |
» | Mediální seminář se loučí 25.06.2025 |