V rámci osobnostního rozvoje žáků jsme se tentokrát věnovali konfliktům. Hodinu jsme zahájili aktivitou, při které bylo úkolem dětí nakreslit jednoduchý obrázek podle pokynů. I když všichni žáci slyšeli stejné zadání, výsledné obrázky byly dost odlišné. Potvrdili jsme si, že v běžném životě je to s nasloucháním podobné.
Hlavní náplní hodiny byla skupinová práce, při které žáci tvořili stromy představující určitý konflikt. Do koruny stromů zapisovali, co se s námi v takové situaci děje. Kořeny prozradily, co bylo příčinou problému. Ke kmeni žáci uváděli způsoby řešení, vlastní zkušenosti a rady.
Menší i větší problémy nás mohou v životě potkat na každém kroku, proto se učíme se s nimi vypořádat.
Mgr. Monika Picková
Poslední ČLÁNKY ZŠ
» | Pohádka O dvanácti měsíčkách 23.04.2024 |
» | Oslava Dne Země v 5. A 23.04.2024 |
» | Den Země - 1. stupeň 23.04.2024 |
» | 8.B na Technohrátkách 22.04.2024 |
» | Povolání 18.04.2024 |
» | Odpadků se nebojíme 18.04.2024 |
» | Výlet do Pardubic 18.04.2024 |
» | Po stopách českých obrozenců 16.04.2024 |
» | Ukliďme Česko 15.04.2024 |
» | Cesta do pravěku 15.04.2024 |