V rámci osobnostního rozvoje žáků jsme se tentokrát věnovali konfliktům. Hodinu jsme zahájili aktivitou, při které bylo úkolem dětí nakreslit jednoduchý obrázek podle pokynů. I když všichni žáci slyšeli stejné zadání, výsledné obrázky byly dost odlišné. Potvrdili jsme si, že v běžném životě je to s nasloucháním podobné.
Hlavní náplní hodiny byla skupinová práce, při které žáci tvořili stromy představující určitý konflikt. Do koruny stromů zapisovali, co se s námi v takové situaci děje. Kořeny prozradily, co bylo příčinou problému. Ke kmeni žáci uváděli způsoby řešení, vlastní zkušenosti a rady.
Menší i větší problémy nás mohou v životě potkat na každém kroku, proto se učíme se s nimi vypořádat.
Mgr. Monika Picková
Poslední ČLÁNKY ZŠ
» | Informace pro rodiče budoucích prvňáčků 20.06.2025 |
» | 5. A Čteme prvňáčkům 20.06.2025 |
» | Když děti tančily Floss a rodiče jen zírali 20.06.2025 |
» | Žákovský parlament a školní rok 2024/25 20.06.2025 |
» | Výlet prvňáčků do Žlebů 20.06.2025 |
» | PBIS slavnost 17.06.2025 |
» | Přípravná třída – škola v přírodě 17.06.2025 |
» | Výlet na zámek Nové Hrady 17.06.2025 |
» | Školní veletrh firmiček 17.06.2025 |
» | Dobrodružství na Seči 16.06.2025 |